lördag 10 juli 2021

Själens resa; Vägen hem



Första delen i en trilogi


Boken handlar om en flicka som blir kallad ut i världen för att söka sin förlorade själ och hon finner efter många märkliga möten den gyllene nyckeln till själens tempel. Det hon söker efter är det sanna livet bortom den här världens illusioner. Hon följer sitt hjärtas kallelse för att finna sin essens bortom tid och rum. Sitt ursprung i universum. 

Hennes liv har fyllts med plötsliga intuitioner och mystiska tillfälligheter som visat på hennes speciella väg. Den vägen har fört henne ut i världen och in i sig själv och gett henne pusselbitar som steg för steg fört henne hem.



                                                                Bokens väg


   Den här boken ville bli skriven. Texten började leta sig fram till mig för mer än tjugo år sedan och skrevs av sig själv. Orden kom från en högre källa som vakat över mig och gett mig styrka och mod att fortsätta skriva. Många gånger har jag varit nära att ge upp men varje gång har jag varsamt blivit förd tillbaka till det som jag idag ser som min väg. 

Mina andliga vägledare ger mig kärlek och trygghet och det stöd jag behöver för att våga skriva färdigt och ge ut boken. De vill att jag delar med mig av mina erfarenheter till andra. De har gett mig det här uppdraget jag vill hålla mitt löfte. 

Boken är en blandning av fiction och självupplevt. Delar av den är hämtad från Universum där all kunskap finns samlad. 

Läs den gärna sakta och stanna upp ibland och begrunda i ditt hjärta. Tillåt den att gå in i dina celler och väcka upp gamla minnen på cellnivå.

Varje gång du läser den väcker den något nytt och unikt inom dig som berör din själ.







Inga kommentarer: